Smiješan trenutak u Zagrebu


Moji me roditelji ne posjećuju u Zagrebu, nije im grad baš zanimljiv, preferiraju život na selu. Kako su bili u posjetu teti u Kašini, zastali su samo na trenutak kako bi mi dostavili hranu jer je mojoj mami najbitnije da pojedem njenu domaću nedjeljnu juhu. 
Nedjelja, oko 14:00 sati, nema puno ljudi u gradu, čekam ispred crkve Sv. Franje na Kaptolu i baš u trenutku kad oni dolaze, ja kao da sam naručila da se pojave neki slučajni prolaznici, ono kao u filmu. Prvo me zaustavlja mladi crnac, turist kojem objašnjavam kako doći do crkve Sv. Marka. Pola minute kasnije, dolazi predsjednik Ivo Josipović sa svojim zaštitarom. Ne znam zašto, ali pozdravlja me, pruža mi ruku i tako mi malo brbljamo kao stari prijatelji. 
Mama me poslije u čudu pita: „Pa kaj on tebe zna?!“ Samo sam još čekala da se odnekuda pojavi zapovjednik Počasne satnije Kravat pukovnije na svom pjegavom konju jer, ne znam zašto, ali u zadnje vrijeme nešto se često susrećemo.

Comments