Nastavak priče s Meksikancima

Prekjučer nakon nekog testiranja za posao, vratim se u centar grada i razmišljam što ću jesti, kad stiže mi poruka od Meksikanaca da su upravo stigli s mora u Zagreb. Nemaju pojma gdje se nalaze, ali, slučajno ili ne, naišli su ponovo na pivnicu Tomislav, gdje sam ih prvi put odvela na ručak, i pozvali me da im se pridružim. Nisu imali ni rezerviran smještaj u gradu, pošto su hoteli skoro svi puni, rezervirali su prvi slobodni na koji su naišli na Internetu. Bio je to neki hotel Galerija, koji se nalazi baš, slučajno ili ne, u Pogačićevoj ulici.
Dogovorili smo da ću im sljedeći dan, tj. jučer, pokazati malo Zagreb. Tako smo se ponovo našli u 11h na kavi u pivnici Tomislav i krenuli u turu po centru. Ja sam obećala baki Teresi, koju sinovi i snaha stalno zezaju kako se puno moli po crkvama, da ću joj pokazati sve crkve u centru grada. 
Prvo su svi bili oduševljeni katedralom, pa smo prošli placom koji je trenutno na Jelačić placu, pa Kamenita vrata, koju su oni prozvali "kapela 24 sata" jer se nikada ne zatvara, pa sv. Marko i zatim sam ih, po preporuci prijateljice, odvela na ručak u konobu Didov san. Uz sve domaće specijalitete, probali su i bili oduševljeni i žabama i puževima te svim vrstama domaće pive, njihovog omiljenog pića. Hector i Guillermo su stalno na facebooku pa je baka Teresa tražila da i njoj otvore profil, tako da je sad i ona na fejsu. Onda smo još malo obišli Gornji grad, pa Donji i zatim sam ih odvela na desert u skriveno dvorište od La Štruk, da probaju štrukle. Oduševili se i štruklima od borovnice, oraha i jabuka te svježim sokovima od bazge, mente i lavande. Prošetali Tkalčom, zastali u crkvi sv. Franje. Baka Teresa je odmah u crkvi prepoznala Lurdsku spilju. Zatim otišli do Potepuha gdje se, slučajno ili ne, slavio Međunarodni dan piva, koji je slučajno ili ne, pokrenut 2007. u Kaliforniji, gdje živi i baka Teresa. Dj. kad je vidio goste, odmah je pustio salsu, tako da smo i zaplesali. Baka je pomalo drijemala na stolcu pored nas, ali kad se razbudila, bila je opet spremna za akciju, tako da smo još otišli u Buena Vistu na salsu i plesali do pola noći. Oprostili smo se, po stoti puta mi zahvalili i pozvali mi kod sebe u Ohio, Kaliforniju i Meksiko, baka mi poklonila svoju blagoslovljenu narukvicu. Zatim su otišli direktno na aerodrom, na avion koji im je išao u 6 ujutro. 
Koja super familija!

Comments