Doživljaji sa snimanja TV reklame s Nikolom Karabatićem

Prvo statiranje u reklami, i nije moglo bolje. Super zabavna TV reklama za Europsko prvenstvo u rukometu, sponzor Gorenje. Snimali smo jedno popodne na Ravnicama, 40 statista od kojih nas 10 u prvom planu, a to vam se zove statist sa zadatkom, a razlika je samo u tome da je bolje plaćeno. Iznenađuje me da nema nikakve garderobe ni šminkanja, osim što su nam dali dresove i nacrtali znakove na licu zelenom bojom. Ja sam dobila krug na jednom oku. Reklama je s Nikolom Karabatićem i ekipa statista ne vjeruje da je on stvarno tu, već misle da ga mijenja dvojnik, ali ubrzo vidimo da je on, iako neki i dalje ne vjeruju. I dečko je baš drag, jednostavan, uživo djeluje naravno sitniji nego na TV, govori tečno dalmatinski, malo sramežljiv, nježne ruke :) To znam jer sam mu prilikom snimanja bezbroj puta dala rukom 5 i u jednom trenutku je brzo reagirao i uhvatio me za ruku da ne padnem sa stepenice :) Režiser i ekipa su opušteni, zbijaju šale, a jedan moj prijedlog režiser skoro i prihvaća, ali onda ipak shvaća da bi to bilo malo previše. Poslije snimanja reklame, nekoliko nas s Karabatićem snima i fotku za sponzora. To je isto zabavno i traje dok se dobra fotka ne namjesti i snimi. Snimanje fotografija se isto dodatno plaća. Vidjet ćemo što će na kraju od svega snimljenog prikazati, ali sve u svemu, bilo je baš lijepo i zabavno iskustvo.














Comments