Dan izvan vremena u Zagrebu

Današnji Dan izvan vremena, koji se po kalendaru Maja slavi za kraj, odnosno početak nove godine i koji se koristi za razmišljanje, slavlje, druženje, ispao je baš pun lijepih neočekivanih susreta. 
Na Zrinjevcu u podne, slučajno ili ne, Mariachi Los Caballeros svirali su meksičke pjesme. Slučajno ili ne, tuda je prolazila jedna meksička obitelj, u čudu slušajući kako to naši dečki dobro pjevaju i sviraju. Upoznali smo se i kako nisu znali gdje bi ručali, predložila sam im da odu sa mnom u obližnji restoran „Pivnica Tomislav“. Zajedno smo dijelili hranu, brbljali i smijali se. Baka Meksikanka, koja se puno moli, stalno mi je ponavljala da sam ja anđeo kojeg joj je Bog poslao.


Poslije sam s prijateljicom sjela na kavu u tek otvoreni „Cajger Caffe Bar“ u Tkalčićevoj, u kojem, slučajno ili ne, radi prijatelj Brazilac, a u Brazilu su ovaj dan proglasili praznikom. Živjeli!

Comments